یه پسرتنها....
یه پسرتنها....

 

یه پسرتنها...

یه آسمون تردید...

به هرکسی دل بست

قلبش را بهش داد

زندگی اش را به پایش گذاشت

ازش خیانت دید...

 

 

من خـاطرت را میخواستم


نــــــه !!!خــاطره ات را ...

 

چرا با من این طوری کردی

میخای عذابم بدی چـــــــــــــــــــــــرا اخه ؟؟؟؟؟؟؟

من دوست داشتم ولی تو رفتی با یکی دیگه اه

تف به این روزگار ببین با ادم چیکار میکنه

 

 

 

 

 

 

 

 

زنـــدگــی دقــیــقــآ وقــتـــی غــیــرقــابل تحمل میشه که

 


هــمـــهء دلــگــرمــیــت کــســی بـاشه که ســرگــرمــیــش بــاشــــی!

 


ســلامتی تــویــی که خوشــی‌ بــی‌ مــن،کمـــم بی‌ تــو،تنــهام بــی‌ تو ,

 

تویــی که صــلاحتـــه ازم دور باشــی‌،صلاحمـــه که ازت

 

دور باشــم , تویــی که برگشتنـــنیستــی‌،مــال من نیــستی‌،برگشتنـــی

 

نیســتم،مــال تــو نیستــم،ولــی‌ دوســـت دارم... ♥

 

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
من.....

نظرات شما عزیزان:

ایلار
ساعت15:39---2 مرداد 1392
سلام ارش عزیز من تازه وب زدم خوشحال میشم بهم سربزنی البته زیادمطلب نداره

حدیث
ساعت14:57---9 دی 1391
سلام آرش جون.اگه آهنگای آلبوم جاستین رو نداری توصفحه اول یا دوم وبم هست حتما برو بردار.....راستی شاید تا آخر امتحانام نتونم بیام اینترنت،ولی اگه توبیای و سر بزنی خیییلیییی خوشحال میشم.پاسخ:چشم مرسی گلم حتما سرمیزنم

حدیث
ساعت22:36---20 آذر 1391
من خیلی مشتاقم زود عکستو بذار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:تنهایی,پسرتنها,تف,به,این,روزگار,مال,من,نیستی,,

] [ 14:59 ] [ ARASH ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه